Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 553534

Sv: Maiden på SVT !
Paddan: Åh, natten är räddad! ;-) Det stämmer bra det. Den ingick i maratonhyllningen till Heavy Metal förra sommar´n. Dock ser väl de gossar som deltar just nu mest ut som att tillhöra glamdelen av -80-talet. Men men, brutalbra är det i vilket fall!

Tänk att en dokumentär som består av en videoupptagning från en parkeringsplats före en hårdrockskonsert kan bli så bra och talande för hur det faktiskt såg ut. Forza Heavy metal parking lot!

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja