Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 553538

Sv: Hitta bilden!
El Maco: OK, då kör vi lite sprit... Billig malt, Black Ribbon Ja.. Men nu så är ju serien av Macleod's bra.... Highland och Speyside är OK, Islay är jävligt prisvärd och god... Men om man ska köra blended fulwhisky så tycker jag att Lauder's står i en klass för sig....... Såtillvida att inte Morrison Islay Legend finns på banan... Den var grym och vart faaan har den tagit vägen??? Immodium så är det så att samma idiot som bestämde att den inte fick finnas, samma idiot har nog nu bestämt all Loka i mörkgrön kork inte får finnas längre.... Samma idiot tog även med sig Loka i orange kork....som sagt idiot, björnbär blääääää.....snyft....Totta snyft....

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja