Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 553739

Sv: (Fucking jävla) XP
knaskamilla: Startar datorn från den hårddisken bör den ju vara master och inte slave, Sen har jag bara dåliga erfarenheter av diverse program som själva komprimerar eller donar med partitionerna. Ofta det hänt att saker försvinner eller strular.

Men det är inte så att enhetsbeteckningen krockar med en annan enhet? Gå in och kolla om du ser båda partitionerna i diskhanteraren och se så att den har en enhetsbeteckning och se även vad den säger om din partition den saknar.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja