Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 554947

Sv: Finaste dialekten ??
Dream Team:
När det gäller stockholmare, skiljer "dryghetsnivån" oerhört beroende på vilken del av stan personen i fråga kommer från -samt personens utbildningsnivå osv..Söderkisar låter knappast speciellt dryga, oavsett om de får "fritt spelrum" eller ej...
 
Nu när du flyttat dit är det klart du förordar göteborska  ; )
Själv är jag född i Götet, så ok, dialekten är "GO"!

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja