Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 556412

Sv: Snygga öletiketter
65selander: Den är suveränt vacker kräftskiveetiketten. Nu blir man sugen på kräftor. Kanske man ska äta upp en kartong till helgen, eller vad säger du Poffa?

Selander, denna etiketten är inte så ful den heller: www.bajenfans.se/pMachine/images/uploads/Framsida_bira.jpg

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja