Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 556533

Sv: Bloggande hit och dit
2005.07.18 17:39
Har handlat mjölk och leverpastej. Två förpackningar för arton spänn. Känner verkligen att jag snutit handlaren på ett par spänn! Hemma gick nån film på tv. Slötittade med ena ögat. Gäsp. Tripoider. Ja jävlar vad man kan hitta på.
Inne på HS igen, och cafeade lite. Fick efter en stund önska en 8-trackare. Fan va coolt. Imorrn tror jag att jag ska tvätta bilen.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja