Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 558002

Sv: Hitta bilden!
AD: Du menar alltså Julaftons natten ? Det torde väll vara dagen före juldagen ?
Vad gör man i ett budistiskt tempel då ?
Granen står så grön och grann i stugan , granen står så grön och grann i stugan osv.
Månen lysa vitt på taken, endast tomten är naken.
Fick ju lite jul hybris nu.
Skinka, sallat, sill och risgrynsgröt. ev. dopp i grytan.
Fastr de sista tror jag har fått en ny innebörd numera av er unga.
Inte att doppa vörtlimpa i skinkspadet och äta julskinka till med senap.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja