Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 561112

Sv: Filmtips kväll!!!
Poffa:

Själv tycker jag att det är tjatigt att det händer skumma saker på varje ny sida. Man hinner ju tröttna, liksom.

Nåväl, smaken är som baken. Uppenbarligen finns det ganska många som lyckats ta sig igenom den där jävla tegelstenen. Jag kan se en fördel med boken: den har korta avsnitt, så den passar bra som toaläsning.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja