Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 562814

Sv: Bästa vitsen
Mannen var ute och provkörde sin nya sportiga Porsche, han fällde ned taket och tryckte på gasen. När han körde över 120 såg han blåljus bakom sig.

Han hade blivit något fartblind och tänkte att polisen kan aldrig köra ikapp
honom. Han tryckte gasen i botten, men när han närmade sig 170 började han att tänka efter.
"Vad i helvete håller jag på med?" och då stannade han vid vägrenen.

Polisen kom fram till bilen med bötesmappen i handen.
"Det har varit en låååång dag, mitt pass är snart slut och det är dessutom fredag den trettonde. Jag har ingen lust att börja trassla med papper. Jag släpper dig om du kan lämna en förklaring för fortkörningen, som jag inte har hört tidigare".

Mannen tänkte 2 sekunder och svarade:
"Min fru lämnade mig förra veckan, hon stack iväg med en polis. Jag trodde
att han ville lämna tillbaka henne".

Polisen önskade mannen trevlig helg.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja