Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 573613

Sv: INSIDER!!
mattias - 74: Köra bil är han säkert grym på, men kanske inte efter körskolans mått. Jag kör rätt annorlunda nu motför på körskolan, skulle jag köra som jag gör just nu är jag övertygad om att jag skulle bli kuggad. Och då var det 4 veckor sedan jag tog körkort =)

Men det är klart, jag skulle nog köra defensivare på körskola igen...

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja