Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 573664

Sv: INSIDER!!
Frella:

det värsta är ju att det är så in i h*lvete dyrt och ta körkort. Jag betalade 4 500 :- för mitt körkort och en körlektion kostade under 250 :- Idag kostar en lektion allt mellan 4 -550 beroende på vart du bor och körskolan ser helst att du gör åtminstone 5-6 lektioner samt landsvägskörning och Halkbanan samt teoriprov och uppkörning, så körskolorna tar för givet att ungarna är täta nu för tiden eller åtminstone deras mor och far.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja