Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 573799

Sv: Hitta bilden!
Frisco:

Om det hade varit så väl. Den yta jag hade att stå på var väl ungefär den omkrets jag har där den är som störst.

Jag tycker att man ska införa olika fållor på konserter. En för rökare, en för folk som går dit för att hångla, en för folk som är så fulla att de inte kan stå ordenligt samt spiller öl på andra - och så en för de som är där för att dansa och njuta av konserten.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja