Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 575736

Sv: Hitta bilden!
NuMo: Jag tror att Skellefteå var det lag han avslutade i. 1999/00 var sista säsongen som finns angiven [url=www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=10009]här[/url] i vilket fall. Hussen gick väl mer på vilja än direkt kunnande det sista han gjorde i Timrå. Där känns det väl kanske mer som att 16 elitsäsonger i Brynäs haft sin påverkan. Påverkad var även Hussen den midsommardagen som vi hade lagt till med båt vid samma holme i Sundsvalls till mångt och mycket oupptäckta skärgård. Tänk vad fort hockeyspelare som närmar sig de 40 tappar formen.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja