Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 577553

Sv: Jonny Castaway
Stigsson: Risken är bara att du får nått oönskat ad-aware.
Dvs. spionprogram som ligger och tömmer din dator på fakta om dig.
Jag laddade ner ett akvarium för nått år sedan, mina antivirus och ad-aware borttagare fick fnatt och trotts att jag avinstallerade det så fanns spionprogrammet kvar. ´chaese

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja