Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 578955

Sv: Universums uppkomst
westerlind: Vilken butik var du på? Vi hamnar oftast på Ica Kvantum och där finns det många fina tjejer (och säkert killar med) som jag inte skulle förknippa med dylika samtal. Men då är ju jag oftast där på sommaren med en massa feriearbetare. Och på koopra i centrum är inte mejeridisken nära läsken.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja