Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 578966

Sv: Universums uppkomst
westerlind: Där borta brukar jag sällan vara. Det blir oftast bara Hamnen, torget (bolaget, apotek och ett fint kondis) och Kvantum. Men det är en fin sommarstad om/när man rör sig utanför de "ordinarie" målen. Men den är tämligen död om vintern säger dom.

Det där med Kavntum och intressanta kroppar kan jag hålla med om på mitt sätt sett. Bankomaten duger men Marlboro suger. :-)

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja