Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 580213

Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Att det är MoDoiter som ligger i topp vad gäller inlägg i tråden är ju inget som märks eller stör på något vis. Vad den här tråden istället handlat om från start till mål är väl att på ett roligt, trevligt och humorisitiskt sätt hålla igång en diskussion. För det var väl så att tråden startades i ett läge när det mesta snacket i de olika gästböckerna låg nere? Ja, i vilket fall var det väl passande att i det läget hitta på något som skapade lite action härinne, även under lågsäsong.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja