Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 580239

Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Mitt moderatorskap hos TIK har inget att göra med att jag uttrycker min åsikt i någon bok här på Hockeysnack. Den moderator det berör är välkommen att plocka det jag skriver om jag passerar nån gräns. Jag ville bara uttrycka en synpunkt på det du skrev, men kanske var jag lite väl hård i mitt ordval, det var inte meningen. Den här tråden måste ju trots sin oundvikliga mängd av tråkiga upprepningar ändå ha någon poäng då den är den längsta tråden på hela HS. Det går i och med detta kanske inte att hitta någon ytterligare nivå vad gäller utveckling, om det var det du syftade på..? Dock verkar väl merparten av skribenterna rätt nöjda. Ja, eftersom att jakten på att "hitta bilden" fortsätter dag ut och dag in...

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja