Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 584581

Sv: När du har lessnat på fulöl...
Helg Ernest: Det finns mycket fina goda Amerikanska öl. Men inga som säljs här i Sverige. De kryllar av Mikrobryggerier och dom gör allt från mörkmörka till Wiessbeer. Det godaste Wiessbeer jag druckit var förresten ett sånt. Kommer inte ihåg namnet men bryggdes i Utah och såldes exklusivt till Restauranger och 2 affärer.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja