Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 594572

Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Tjejen med instrumentet spelar egentligen Jai Alai och instrumentet heter Cesta. Men det kan även kallas Pelota som är det spanska ordet för boll.

Jag minns Agent X9 avsnittet dock. Willie Garvin använde Cestas för att kasta handgranater på "the bad guys" Visst var det nåt med en kille i ett exoskelett som bar nåt guld från ett rånat tåg eller så.


Läs mer om [url=www.orlandojaialai.com/whatis.htm]Världens snabbaste bollsport[/url] med bollhastigheter på upp till 300kmt och dess [url=xjaialai.com/explan.html]poängsystem[/url].


Se även [url=media.putfile.com/jai-alai]denna videosnutt[/url] från Jackass som illustrerar Jai Alais farlighet.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja