Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 595650

Sv: Bästa gb´n på HS ?
Helg Ernest: Det KAN ju vara så också att alla inte vill läsa om era vendettor? Argumentation är en sak, det välkomnar jag, men då ska det vara sakligt och väl underbyggt också. Kan ju hända att Frella tycker att ni kommer längre i en privat diskussion där ni inte behöver bekymra er över andra användare? Fast vad vet jag, jag är ju inte nykter...

Men jag måste nog hålla med HE om att scrollningsfunktionen bör användas flitigare. Det är faktiskt inte särskilt svårt att scrolla förbi ointressanta inlägg. Om de förekommer ofta, tja, då innebär det väl att det finns många som tycker att det är intressant oavsett vad jag tycker.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja