Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 595661

Sv: Bästa gb´n på HS ?
orion: Den var jä....t rolig , men hur det stämmer med verklikheten vill jag inte uttala mig om . Eftersom jag inte läst så mycket där , det är först på senare tid jag har kollat allt .
Och vid vissa stunder skrattat så jag nästan ramlat av stolen , av vissa inlägg .
För att dagen efter funnit att dom är raderdade , tråkit när folk inte kan ta kritik på rätt sätt.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja