Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 595716

Sv: Bästa gb´n på HS ?
Den bästa gästboken på HS är, utan konkurrens, MoDos, suveränt trevlig gästbok. Jag får många goa skratt när jag läser i den gästboken. Och så får man skriva inlägg som inte handlar om hockey och så raderas dom inte. Vilken lycka!
Och dessutom så har MoDo förbaskat trevliga supporters.

Även Luleås tycker jag är lite småtrevlig, men det kanske beror på att det även där finns trevliga supporters.


Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja