Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 596003

Sv: "Kvinnor får beröm även fast de är dåliga"
Frella: Personligen kan jag hålla med till viss del. Åsa Edlund är ju tyvärr inte mycket att hänga i julgranen när det gäller att kommentera hockey, och inte blir det bättre med Curre Lundmark bredvid sig.
Att det fortfarande anses som lite annorlunda och inte helt bekvämt med kvinnor som jobbar med sport är ju bara att beklaga, och för att berättiga sin existens tror jag kraven generellt från publiken är högre på en kvinnlig kommentator än på en manlig.

Sen ska man ju ha i åtanke att en del manliga kommentatorer inte heller är helt briljanta, men slipper den kritiken som Runheim framför. När förgyllde Lasse Kinch en hockeymatch senast?

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja