Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 596009

Sv: "Kvinnor får beröm även fast de är dåliga"
Linnea: Visst Kinch är ingen höjdare, men jämfört med Åsa så håller han ES klass medan Åsa som bäst kommer upp i Div2 klass.

Känns som att i jämnlikhets-racet så plockar man gärna in sånna som tex Åsa som egentligen aldrig skulle fått chansen om man nu inte eftersträvade mer jämnlika arbetsplatser. Detsamma tror jag gäller den här nissen som matchrapporterar om fotbollen i världen på TV4, ovic nånting heter han väl i efternamn. Han saknar ju helt känsla i det han säger dessvärre, men är säkert duktig i övrigt...

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja