Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 619804

Sv: Operation Rädda Jens!
Aah, älskar den här sortens ironi. Driva sönder TV4 sönder och samman, personen som startat det hela är ju bara ute för att jävlas. Vilket är jävligt roligt. Tänk tanken bara om den där Jens-snubben vunnit allting, trots att så många egentligen hatar honom. Jag hade garvat till 2012 ungefär, konstant.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja