Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 619807

Sv: Operation Rädda Jens!
Knylan: Jag har inte en anning hur bra eller dålig Jens var men jag tycker nog lite synd om honom. Att använda honom till att jävlas med ett företag och ett tvprogram. Man har läst om alla de som har blivit utröstade som brytit ihop och i dag kan man läsa i aftonbladet att Jens bröt ihop och jag kan förstå honom.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja