Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 630043

Sv: Från tidningarnas brokiga innehåll.
hittade ingen bättre tråd att kasta in denna på.

Redaktören på Vemdalens hemsida tog bild på en av provbilarna på väg norrut vid bensinmacken i Åsarna. Troligtvis så är det en Volvo enl vissa läsare.

Sist någon tog bild på en tysk bil i sveg tror jag så blev han jagad igenom samhället utav tyskarna. Var förövrigt en provbilsförare som körde ihjäl en persom ifjol i ett samhälle utanför sveg (tysk). Han fick bara böter...



Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja