Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 640544

Upphottad U2 klassiker...
Jag vet precis hur underbar kemi uppstår..... Det Mary J. Bildge och U2 gör med "One" på Mary's "The Breaktrough...." är inget annat än ren jävla grym sketabra kemi..... Världens just nu bästa venture enligt mig.....

Önska endast en låt i julklapp.... Önska "One" med Mary J. Blidge.....

Sen kan jag ju nämna att The Real Andy McCoy har stadgat upp sig och Hanoi Rock's var jävligt bra och tajta. Nya tänder på Andy och rakare tandrad har sällan skådats..... Rock'n'roll......;-)

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja