Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 640666

Sv: Nintendo Eftersöks!
mattias - 74:
För något år sedan var jag på gång att plocka fram mitt NES och nostalgispela lite, men när åkte förbi föräldrarna för att hämta det kom det fram att farsan slängt bort det.
Motiverade sig med att det bara sammlade damm och ingen använde det,
han var blev rätt snopen när jag berättade hur mycket pengar man kunde få vid försäljning av dessa 8-bits NES.
Lite surt var det allt 10-15 spel och enheten fanns i dess orginalforpackning, i princip oanvänd spelade det nog mellan 92-96 eller något sen hamnade det i någon garderob tills farsan slängde det.
Zelda 1 2 Super Mario 1 2 3 Metriod Kid Icarus etc samtliga spel som tillhörde dom populärare.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja