Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 641305

Extastråd
Då var det dags att se om man kan bryta deadlocken som Hitta bilden tråden har i denna gästbok. Författar därför en tråd där vi fritt kan köra vidare på när vi upplever någonting som bara kan betecknas som extas.

Aaah. Vad skönt. Att musik kan vara så tillfredsställande. Min gamla skolkamrat tilllika sångerska i The Knifes gästspel i Röjksopps låt What Else is There är ett musikaliskt mästerverk - en epos - en resa i ett musikaliskt oas där känslorna bara tar över hela essensen av en.

Så säger jag och forsätter att lyssna på den här låten.

Karin Dreijer är en helvetiskt duktig sångerska med en röst som bara får en att vackla.

Ja. Jag har blivit helsåld.

För övrigt är jag stolt över mig själv. Nu har jag varit rökfri i 10 dygn. Bara en sån sak.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja