Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 641312

Sv: Extastråd
Dragan 2k: Jag ska ta och tanka den låten du pratar om.

Röyksopps musik tycker jag mest har fungerat som jinglar till diverse UR-program främst. Inget ont om det, deras musik passar väldigt väl i det sammanhanget.

En låt som varit och sladdat i extas-trakterna senaste veckan för mig är dock Death Cab For Cutie - Soul Meets Body. Svårt att sätta ord på vad det är som gör den så magisk. Klassisk soft pop/rock som spelats flitigt på P3.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja