Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 641546

Sv: PLC-programmering

Helg Ernest:

Som det verkar nu så kommer det bli ElektroSandberg som får leverera utrustningen, då vi kommer gå in i en offertförfrågan tillsammans med dem rörande reservkraften på Östersunds Sjukhus. Om jag inte missminner mig så kör de med Siemens LogoSoft för mindre applikationer ute i anläggningen och så kommer det vara en Siemens S7 som huvudenhet, tillsammans med deras stora OP-panel (som jag tappat beteckningen på just nu, är den stora med touchscreen och intigrerad web- och FTP-server i alla fall).

Känner ingen av killarna på Eurocon, dock.

Jag får helt enkelt beställa lite olika böcker och se vad de ger, lär ju använda företagets kort för inskaffande av litteratur i vilket fall.


Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja