Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 649269

Sv: (Fucking jävla) XP
Är väl inget specifikt XP problem men det är dags att köra WindowsUpdate nu igen. Patchen är släppt nu för förra veckans problem.

************************************************************
Blixtmeddelande från Sveriges IT-incidentcentrum - Microsoft Windows
Prioritet: Hög

Sitic id : BM05-016

Datum : 051228

Tid : 10:50

Problembeskrivning:

En sårbarhet i Microsoft Windows WMF graphics rendering engine har upptäckts. Sårbarheten beror på en bristfällig hantering av bildfiler av typen WMF.

Det finns för närvarande relativt lite information att tillgå om sårbarheten.
************************************************************


Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja