Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 649520

Sv: (Fucking jävla) XP

Friman SR:

Jag har beredskap denna vecka, vilket betyder nyktert och städat. Skönt att det finns sådana veckor också.

Vad det gäller din dator så borde ni på firman definitivt köra riktiga licenser. Det är höga böter om de kommer på er. I övrigt borde du när du fått dessa licenser se till att använda dem som det är tänkt. In med den nya licensierade versionen, uppdatera via Microsoft Update och känn dig sedan trygg.


Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja