Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 651336

Sv: (Fucking jävla) XP
Frella: Uppdaterar alltid alla XP datorer jag kommer över med SP2 och har på senare tid inte upplevt problem med detta så länge datorn är hyffsat ny. I vissa äldre datorer kan Sp2 ställa till det vad jag sett men med alla uppdateringfar efter SP2 samt en någorlunda ny PC så är det absolut inga problem. Ofta beror problemen inte på XP utan all annan skit användarna installerar o tror det skall fungera samt stor del SBS.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja