Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 651389

Sv: (Fucking jävla) XP
knaskamilla: Har nu konsulterat min "Data-nörd" son som också kör med firefox. Du har troligen virus eller spionprogram i din maskin. Även fast du formaterade den i går.
Fast igentligen eftersom du installerat den i går, borde det bara vara någon inställning.

Så testa att gå in här och gör en check

security.symantec.com/sscv6/default.asp?productid=symhome&langid=in&venid=sym

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja