Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 651796

Sv: (Fucking jävla) XP

Dream Team:

Ditt problem är definitivt ett gammalt BIOS.

Om moderkortet är av samma typ som ditt BIOS -dvs AMI- hjälper dig länken vidare. Annars får du försöka hitta hemsidan till ditt moderkort - där finns gratis support, med drivare, flashuppdateringar etc.

Vet du inte vilken typ av moderkort du har finns det betaltjänster som kan hjälpa dig vidare - ex. www.unicore.com/global/ 


Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja