Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 659803

Sv: Snöoväder?
knaskamilla: Ja jävlar. Nu har jag skottat för tredje gången på de senaste 12 timmarna. Lyckligtvis så har jag ett hus med två våningar så jag har tagit mig ut via min dotters fönster för att leta mig fram till spaden. Men nu är det gjort!

Jag skulle vilja se den på Vasaloppets kansli som klagar nu.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja