Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 693002

Sv: Iron Maiden!
Helg Ernest: Status Quo e helt OK, du ska veta hur långt hår jag haft och hur många blåjeans jag har slitit... Dock så är The Doors orginal av "Roadhouse Blues" så jäkla mycket bättre än Quo's, according to me...

Men kul med Quo är för mig på Hultsfred's festivalen när Francis Rossi får migrän och kan inte flyga dit, Quo ställer in och hela deras utrustning står på huvudscenen iårdningsställd... Nu är inte jag en diggare av dansband, men det som hände var att Sven-Ingvars fick ta över Status Quo's scen och allt.... Jag säger så här att sicket jäkla drag det blev, dansband och Sven-Ingvars e faan i mig kultur, värmlandstösera e kultur, Status Quo är kultur oxå på sitt sätt..;-)

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja