Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 702908

Sv: Arbetsförmedlingen ???
250kg kärlek: Det är ju ett av problemen att många tjänar på att gå hemma eftersom man har andra omkostnader om man jobbar. Sjukt system. Tycker man borde införa jobbtillfällen med i stort sett samma ersättning som A-Kassan bara för att folk skall komma ut. OCh tackar man nej till för många sådanna ja ryck då bort A-kassan. Vill nu alla jobba så tackar man ja bara för att göra något.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja