Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 703902

Sv: Arbetsförmedlingen ???
250kg kärlek:
Det jag menar är att man skall inte vara rädd att flytta på sig. Om inte annat så kommer man säkert att lära känna mycket nya människor.

Har för övrigt skrivit min namnteckning på plattformen längst upp, 180 m ovan vattenytan. Och det hade aldrig hänt om jag stannat kvar hemma och stämplat.

Se länk.

www.statoil.com/statoilcom/svg00990.nsf/Attachments/plattformer/$FILE/heidrun_l.jpg

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja