Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 718485

Sv: Melodifestivalen
mattias - 74:
Man kan säga vad man vill om Carola, men sjunga kan hon definitivt, hon har en suveränt bra röst.
Sen är det ju förskräckligt att höra henne prata, då är det verkligen kalkonvarning.

Tänk om hon inte tar sig vidare från semin ikväll, det skulle verkligen vara en smärre katastrof för de inblandade svenskarna. Undrar vad tidningarna skulle skriva då....

På tal om kvällens spektakel så är semifinal låtarna bra mycket bättre än de låtar som redan är klara för finalen.
Och så blir låtarna sämre och sämre för varje år, eller är det jag som blir äldre och äldre....

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja