Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 719069

Sv: Melodifestivalen
knaskamilla: Ja.. och varför gör dom det då??? Dom kanske vill rocka till Melodifestivalen lite... Shejpa upp sångerna lite...:-) Rocka loss lite.... Jag tror t.ex att Frankrike vill hava revenge för detta års debacle med sina ständiga smäktande ballader, det måste ju bli lite rocka till sig från Frankrike nästa gång om dom lärt sig läxan Lordi.... Ärligt, rent schlagermässigt så var Grekland bäst.. Fast hon, grekinnan, hon höll på Lordi......Fantastiskt.... hehe...;-) Rock'n'roll...Lordi, Lordi, Lordi.....

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja