Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 725265

Sv: Sweden Rock Festival ??
Robban:
Själv kom jag hem tidigt på onsdag morgon,
blev en lite tur till Tyskland också:P

Detta var mitt 7:e SRF besök på raken.
Förmodligen blir det fler,
man kan inte missa det roligaste på hela sommaren.

Ni som inte fick tag i en biljett är ursäktade, men ni andra...
Nåja alla kan inte åka dit.

Årets festival var nära perfekt, hur ska de toppa detta.
Vädermässigt blir det väldigt svårt.
Banden har det inte blivit sämre klass på hitills.
Visserligen börjar det bli endel repriser, men inga dåliga sådana.
Hur de bräcker detta till nästa år ska bli kul att se.

F*n, nu är det ett helt år kvar:(

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja