Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 728304

Sv: Viktigaste Valfrågan
mattias - 74: Bensinpriset är ointressant, det är straffskatten på dieselbilarna som är intressant. Bort med den. Sedan ska skatten vara progressiv i förhållande till utsläppen. En gammal skrot Volvo från 70-talet som spyr ut avgaser och dricker över litern per mil bör kosta i storleksorsdning 15-20 000 i skatt per år. V8:or som dricker än mer bensin dubblar vi upp skatten till 30 000 eller så. Nya dieslar, betalar vi vanlig skatt på och miljöbilar ingen skatt alls på.

Den viktigaste frågan i det kommande valet är skolsystemet som sossarna fullständigt har förstört. Så länge den f.d. skolministern (den fete) sitter vid makten kommer det bara att fortsätta att gå utför. Bort, bort, bort med godsägarn.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja