Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 728323

Sv: Peace and Love ??
mattias - 74:

Alla kan sjunga. Visst, Håkan sjunger inte så rent som många andra artister (även om någon i dokumentären om honom och vis-Mats konstaterade att när han sjöng allsång sjöng han helt plötsligt rent), men han är jävligt bra ändå. Bra låtar, bra energi.

En gång i tiden avskydde jag honom (detta var på Känn ingen sorg-tiden). Det var innan jag hade sett honom uppträda.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja