Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 728426

Sv: Peace and Love ??
knaskamilla:

Jag gillar också Håkan stenhårt. Jag undrar varför detta ylande om dålig sångröst plötsligt kommer? Har Uffe Lundell bra sångröst? Bruce? Många av hårdrockssångarna? Är Christer Sjögren bättre än alla dessa för att han han har bättre sångröst? Carola bör väl i så fall vara en av de bättre artisterna i världen? För att inte tala om alla operadivor dårå...

Enligt mig handlar minst lika mycket om känsla när man hör någon sjunga. Jag blir glad av att höra Håkan, speciellt live. Jag gillade för övrigt honom redan på Känn ingen sorg-tiden.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja