Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 729515

Sv: Peace and Love ??
Frisco:

Fredagens spelningar var av blandad kompott. Takida var klart bäst, största besvikelsen var Hanoi Rocks, kasst ljud och dåligt över huvud taget. Mest drag var det dock under synthbandet Vive la fete från Belgien som spelade. Har aldrig sett så många påtända besökare på en och samma gång.

Dessa synthare =)

Man hade lite och göra i diket kan jag säga!

Ikväll är det Thåström och Dark Tranquillity som gäller, sedan blir det att singla slant mellan Soilwork och Nationalteatern.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja