Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 729581

Sv: Peace and Love ??
mattias - 74:

Klart du inte måste tycka bra om honom. Ärligt talat tycker jag inte att du förtjänar att inse hans storhet.

Men ur ett icke subjektivt perspektiv var han garanterat inte sämst på festivalen...

Vad är det du inte ser något värde i? Att han gör massor av människor lyckliga?

Berätta förresten gärna vilka artister du tycker "verkligen kan göra det". Jag gissar att din största musikaliska idol är någon operasångare/-sångerska. Right?

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja